ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΞΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ (μέρος 3ο)
- Θίγεται η θρησκευτική ελευθερία;
Θα δημιουργούνταν δυσανάλογα κοινωνικά προβλήματα, αν ο πιστός κάθε θρησκείας επικαλούταν τα θρησκευτικά του καθήκοντα για να πηγαινοέρχεται στο σχολείο όποτε το επιθυμεί. Τα δικαιώματα της εκπαίδευσης και της θρησκευτικής ελευθερίας μπορούν ομαλά να συνυπάρχουν, να ρυθμίζονται και όχι να συγκρούονται (άσχετα αν κάποιοι στη Θράκη ζούνε από τη διαρκή σύγκρουση). Με τη λογική των ως άνω διαμαρτυρόμενων, κάθε χριστιανόπουλο θα μπορούσε να έρχεται στο σχολείο όταν τελειώνει ο καθημερινός όρθρος της εκκλησίας.
- Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από την εφαρμογή της νομιμότητας;
Κερδίζουν οι μαθητές των μειονοτικών σχολείων που προσθέτουν 2-3 πολύτιμες διδακτικές ώρες στο σχολικό τους πρόγραμμα. Κερδίζουν οι γονείς που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ασφάλεια για τα παιδιά τους. Χάνουν οι άεργοι εκπαιδευτικοί που πρέπει να δουλέψουν παραπάνω. Χάνουν όσοι θα ήθελαν η εκπαίδευση των παιδιών της μειονότητας να γίνεται στα τεμένη και όχι στα σχολεία. Χάνουν, τέλος, και οι πράκτορες ξένων συμφερόντων που βλέπουν ότι η Ελληνική Πολιτεία μεριμνά για το καλό των παιδιών της και οι ίδιοι χάνουν σταδιακά το λόγο ύπαρξής τους σε μια κοινωνία που προχωρά μπροστά.